Yhteystiedot

Tällä lomakkeella voit ottaa yhteyttä ja varata ajan mm. kahdenkeskeiseen keskusteluun (puhelimessa tai kasvotusten), esittää rukouspyyntösi, kysellä tulevista hengellisistä kokouksista, ilmoittautua kasteelle, ilmoittaa kutsun järjestämääsi Raamatullisen seurakuntajärjestyksen mukaiseen hengelliseen kokoukseen (lue täältä mitä se tarkoittaa) tai lähestyä muissa asioissa.

Kokoontumispaikka

Meillä ei ole yhtä vakituista toimitilaa, vaan järjestämämme kokoontumiset tapahtuvat eri puolilla Jyväskylää uskovien kodeissa ja vuokraamissamme kokoustiloissa (Apt 1:12, 12:12, 19:9, 1. Kor. 16:19, Kol. 4:15, Filem. 1:2). Kokoontumispaikkojen sijainnit ilmoitetaan kunkin kokouskutsun yhteydessä etusivulla

Tarjoamme etusivua ilmoitustauluksi järjestämiesi kokousten kutsuille, sinä Jyväskylässä asuva kristitty, joka tahdot pitää kiinni Raamatullisesta seurakuntajärjestyksestä ja kokoontua sen mukaisesti (lue täältä mitä se tarkoittaa). Ota yhteyttä yllä olevalla lomakkeella.

Seurakunnan vanhimmat

Jumalan ennallistaa seurakuntansa kussakin kaupungissa alkuperäisen ja Raamatussa ilmoitetun järjestyksen mukaiseksi (lue: Tietoa meistä). Tähän mm. kuuluu, "että järjestäisit sen, mikä jäi vielä järjestämättä, ja asettaisit jokaiseen kaupunkiin vanhimmat" (Tiit. 1:5). Toistaiseksi tämä asia on Jyväskylässä vielä järjestämättä, sillä yhteyden rakentaminen Raamatullisen seurakuntajärjestyksen mukaisella tavalla on vasta alussa. Tämän seurakuntayhteyden rakentamiseksi Jumala tulee tarpeemme mukaisella tahdilla asettamaan keskuuteemme palvelustehtäviä (Efes. 4:11-15). Ja "heitäkin koeteltakoon ensin, sitten palvelkoot, jos ovat nuhteettomat" (1. Tim 3:10). Tätä rukoilemme Jyväskylässä ja kaikilla muillakin paikkakunnilla.

Kun Jyväskylään saadaan em. vanhimmat, on näiden nettisivujen ylläpito ja niiden kautta tuleviin yhteydenottoihin vastaaminen määrä jäädä heidän vastuulleen. Toistaiseksi nettisivuja ylläpitää ja viesteihin vastaa seurakunnan opettajan palveluvirkaan asetettu Turun seurakunnan "lähettiläs" (2. Kor. 8:23) (yhteystiedot oheisen kuvan käyntikortissa).

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita